Adatkezelési tájékoztató

Bevezetés

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016. április 27-ei 2016/679 Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) rendelet (alábbiakban: GDPR) 13. és 14. cikkei alapján az Adatkezelő az érintettek részére a személyes adatok kezelésével kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adja.

Az adatkezelő elérhetőségei

Adatkezelő
Neve:iFinance Vállalati Pénzügyek Kft.
Székhely:2484 Gárdony, Horgony utca 4. fszt. 7.
E-mail:office@ifinance.hu
Telefon:+36 20 450 8211
Honlaphttps://ifinance.hu/
  1. Tartalomjegyzék

Bevezetés 1

Az adatkezelő elérhetőségei 1

I. Tartalomjegyzék 2

II. Jogszabályok, fogalommeghatározások 4

II./1. Az adatkezelés alapjául szolgáló főbb jogszabályok 4

II./2. Fogalommeghatározások 4

III. A kezelt személyes adatok köre, az adatkezelés célja, jogalapja és időtartama 5

III./1. Beszállító, alvállalkozó természetes személy szerződéses partnerek adatainak kezelése 5

III./2. Üzleti partnerek képviselőire vonatkozó személyes adatok kezelése 6

III./3. Üzleti partnerek kapcsolattartóira vonatkozó személyes adatok kezelése 6

III./4. A Pmt.-ben előírt ügyfél-átvilágítási és nyilvántartási kötelezettség teljesítése 7

III./5. Tényleges tulajdonosi adatok kezelése 8

III./6. Toborzás, munkaerő felvétel 10

III./7. A számviteli bizonylatok megőrzésére vonatkozó kötelezettség 11

III./8. Igényérvényesítés 11

III./9. Honlap – kapcsolatfelvételi űrlap 12

III./10. Az Adatkezelő munkavállalóinak megjelenítése a honlapon 13

III./11. Személyes adatok kezelése közösségi média oldal működtetése során (Facebook) 13

III./12. Személyes adatok kezelése közösségi média oldal működtetése során (LinkedIn) 16

III./13. Személyes adatok kezelése közösségi marketing kommunikáció során 18

III./14. Könyvviteli (könyvelői) és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatban végzett adatfeldolgozói tevékenység adatkezelése 19

IV. Adatbiztonsági intézkedések – hogyan védjük az Ön személyes adatait 20

IV./1. Az adatkezelés módja 20

IV./2. Információbiztonsági és szervezési intézkedések 21

V. Az Ön jogai 21

V./1. Az Ön jogainak gyakorlása 21

V./2. Hozzáférési jog 21

V./3. Helyesbítéshez való jog 22

V./4. Törléshez való jog 22

V./5. Az adatkezelés korlátozásához való jog 23

V./6. Tiltakozáshoz való jog 23

V./7. Adatok hordozásához való jog 23

V./8. Hozzájárulás visszavonásához való jog 24

V./9. Jogorvoslati lehetőségek 24

  1. Jogszabályok, fogalommeghatározások
    1. Az adatkezelés alapjául szolgáló főbb jogszabályok
      1. Az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet, a továbbiakban: GDPR)
      2. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.)
      3. A számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Számviteli tv.)
      4. A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvény (a továbbiakban: Pmt.)
      5. Az Európai Unió és az ENSZ Biztonsági Tanácsa által elrendelt pénzügyi és vagyoni korlátozó intézkedések végrehajtásáról szóló 2017. évi LII. törvény (Kit.)
      6. A pénzügyi és egyéb szolgáltatók azonosítási feladatához kapcsolódó adatszolgáltatási háttér megteremtéséről és működtetéséről szóló 2021. évi XLIII. törvény (Afad tv.)
  1. Fogalommeghatározások
    1. A jelen tájékoztatóban használt fogalmak tartalma megegyezik a GDPR 4. cikkében, az Info. tv 3. §-ában használt fogalmak tartalmával.
    2. A GDPR értelmében „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható.
    3. Az „adatkezelés” fogalma: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés.
    4. Az „adatkezelő” fogalma: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja.
    5. A „címzett” fogalma: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak.
    6. Az „adatfeldolgozó” fogalma: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel.
    7. A „harmadik fél” fogalma: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak.
  2. A kezelt személyes adatok köre, az adatkezelés célja, jogalapja és időtartama

Ebben a fejezetben tájékozódhat arról, hogy milyen személyes adatokat kezelünk, milyen célból kezeljük, azaz mire használjuk ezeket az adatokat. Ugyancsak ebben a fejezetben szerepelnek az egyes adatkezelések jogalapjai és az időtartamuk.

Az egyes adatkezelésekre vonatkozó információkat adatkezelési célonként külön pontba szedve találhatja.

  1. Beszállító, alvállalkozó természetes személy szerződéses partnerek adatainak kezelése

Amennyiben Ön az Adatkezelővel magánszemélyként vagy egyéni vállalkozóként köt szolgáltatóként pl. megbízási vagy vállalkozási szerződést, akkor az Adatkezelő az Ön, mint szerződő partner adatait az alábbiak szerint kezeli.

Az Adatkezelő az Adatkezelés során a következő tevékenységeket végzi: az Ön azonosítása; az Önnel kötendő szerződés és egyéb kapcsolódó iratok szerkesztése; kapcsolattartás, kommunikáció Önnel, más harmadik személyekkel. 

A megbízás teljesítése során az Adatkezelő az Ön adatait – amennyiben szükséges – ügyviteli és egyéb informatikai rendszerében rögzíti, kezeli.

  1. Az adatkezelés célja: az Ön és az Adatkezelő között létrejött szerződés teljesítése.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Ön és az Adatkezelő között lévő szerződés teljesítéséhez vagy a szerződés megkötését megelőző lépések megkötéséhez szükséges [GDPR. 6. cikk (1) b) pont].
  3. A kezelt adatok köre:
  • személyazonosító adatok: teljes név, lakcím, születési hely, idő, anyja neve,
  • kapcsolattartási adatok: telefonszám, e-mail cím,
  • egyéni vállalkozó esetén: nyilvántartási szám, székhely, adószám,
  • egyéb, a szerződés, megbízás teljesítéséhez szükséges adatok: bankszámlaszám
  1. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, személyi iratai; közhiteles nyilvántartások (pl. egyéni vállalkozók nyilvántartása).
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a jogviszony megszűnésétől számított 5 év; számviteli bizonylatban rögzített adatok esetén a számviteli bizonylat kiállításától számított 8 év.
  3. Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye: szerződéskötés elmaradása, közreműködés visszautasítása.
  4. Címzettek: az Adatkezelőnek a szerződés teljesítése során továbbítania kell az Ön adatait (az Ön által kiállított számla megküldésével) az Adatkezelő könyvelését végző gazdasági társaságnak.

A fentieken kívül címzettek lehetnek még a következők: postai és futárszolgálatok, hatóságok, bíróságok, jogi tanácsadók, pénzügyi tanácsadók.

  1. Adatfeldolgozók: Az adatkezelő az adatkezelések során vele szerződött adatfeldolgozókkal közölheti az Ön adatait. Ilyen adatfeldolgozók az alábbiak. 
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Imol-Adó Bt.menyhartszaboimola@gmail.com8000 Székesfehérvár, Olaj utca 107.könyvelés, számviteli szolgáltatás
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
  1. Üzleti partnerek képviselőire vonatkozó személyes adatok kezelése

Az Adatkezelő és jogi személy (vagy más szervezet) üzleti partnerei (megrendelő, alvállalkozó, stb.) között létrejött szerződésekben a szerződő felek rögzítik a jogi személy képviseletére jogosult személy adatait. 

Az Adatkezelő saját nyilvántartásaiban is rögzíti és megőrzi az adatokat. Ide tartozik, hogy az adatok naprakészen tartása érdekében az Adatkezelő a helytelen adatokat helyesbíti, a megváltozott adatokat pedig törli a nyilvántartásból.

Ilyen esetekben az Adatkezelő az alábbiak szerint kezeli a személyes adatokat.

  1. Az adatkezelés célja: az Ön azonosítása, képviseleti jogának ellenőrzése, ennek rögzítése az üzleti partner és az Adatkezelő közötti szerződésben (a továbbiakban: Szerződés).
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Ön munkáltatója/megbízója és az Adatkezelő jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges [GDPR. 6. cikk (1) f) pont]. A Szerződő felek képviseletére jogosult természetes személyek azonosítása, képviseleti joguk ellenőrzése és rögzítése mindkét szerződő fél jogos érdeke.
  3. A kezelt adatok köre:
  • személyazonosító adatok: teljes név,
  • kapcsolattartási adatok: levelezési cím, telefonszám, e-mail cím
  • munkakör, beosztás,
  1. Adatok forrása: az Ön vagy munkáltatójának nyilatkozata, közhiteles nyilvántartások (pl. cégjegyzék).
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a Szerződéssel létrejött jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek érvényesíthetőségének elévülési ideje (általában 5 év), számviteli bizonylatban rögzített adatok esetén a számviteli bizonylat kiállításától számított 8 év.
  3. Az adatkezelő az adatkezelések során vele szerződött adatfeldolgozókkal közölheti az Ön adatait. Ilyen adatfeldolgozók az alábbiak.
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
  1. Üzleti partnerek kapcsolattartóira vonatkozó személyes adatok kezelése

Az Adatkezelő és jogi személy (vagy más szervezet) üzleti partnerei (megrendelő, alvállalkozó, stb.) között létrejött szerződésekben a szerződő felek rögzíthetik az egymás felé teljesítendő közlésekre vonatkozó szabályokat, ideértve a kapcsolattartók adatait, elérhetőségeit. A szerződésben rögzíthetik a szerződő felek, hogy a társaságok törvényes képviselőin kívül kik jogosultak és milyen körben képviselni a szerződő feleket a szerződés teljesítése során.

Az Adatkezelő saját nyilvántartásaiban is rögzíti és megőrzi az adatokat. Ide tartozik, hogy az adatok naprakészen tartása érdekében az Adatkezelő a helytelen adatokat helyesbíti, a megváltozott adatokat pedig törli a nyilvántartásból.

Ilyen esetekben az Adatkezelő az alábbiak szerint kezeli a személyes adatokat.

  1. Az adatkezelés célja: az Ön munkáltatója és az Adatkezelő közötti szerződés (a továbbiakban: Szerződés) teljesítése során és azt követően a felek közötti hatékony kapcsolattartás, kommunikáció lehetővé tétele.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Ön munkáltatója és az Adatkezelő jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges [GDPR. 6. cikk (1) f) pont]. A Szerződéssel összefüggésben a szerződéses partnerrel történő kapcsolattartás, kommunikáció biztosítása, ezáltal a szerződés teljesítésének leghatékonyabb elősegítése mindkét szerződő fél jogos érdeke.
  3. A kezelt adatok köre:
  • személyazonosító adatok: teljes név,
  • kapcsolattartási adatok: telefonszám, e-mail cím
  • beosztás, a munkáltatónál betöltött pozíció,
  1. Adatok forrása: az Ön munkáltatójának nyilatkozata.
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a Szerződéssel létrejött jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek érvényesíthetőségének elévülési ideje (általában 5 év), számviteli bizonylatban rögzített adatok esetén a számviteli bizonylat kiállításától számított 8 év.
  3. Az Adatkezelő az adatkezelés során adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
  1. A Pmt.-ben előírt ügyfél-átvilágítási és nyilvántartási kötelezettség teljesítése

Amennyiben az Ön által képviselt jogi személy könyvviteli (könyvelői), adószakértői vagy adótanácsadói tevékenységre vonatkozó megbízást ad az Adatkezelőnek, úgy az Adatkezelő köteles a Pmt.-ben előírt ügyfél-átvilágítási kötelezettségének eleget tenni és annak eredményét nyilvántartásaiban rögzíteni. Az Adatkezelő a Pmt. szerint köteles tovább az ügyfél-átvilágítást bizonyos esetekben megismételni.

Ennek keretében az Adatkezelő elvégzi a Pmt.-ben előírt következő feladatait: a ügyfél azonosítása, az ügyfél kockázati besorolása, a személyazonosság igazoló ellenőrzése, az üzleti kapcsolat céljának és jellegének megismerése, folyamatos figyelemmel kísérése.

Az Adatkezelő az alábbiakban felsorolt személyes adatokat tartalmazó, az azonosítás során bemutatott okiratról – ideértve az okiratban feltüntetett valamennyi személyes adatot -, a lakcímet igazoló hatósági igazolvány személyi azonosítót igazoló hátoldala kivételével köteles másolatot készíteni és azt megőrizni.

A jelen pont szerinti adatkezelés akkor is vonatkozik Önre, ha Ön, mint az ügyfél meghatalmazottja jár el az ügylet során.

  1. Az adatkezelés célja: az ügyfél-átvilágítás elvégzése, az erre irányuló, jogszabályban rögzített kötelezettség teljesítése.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az Adatkezelő jogi kötelezettségének teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]; az adatkezelést előíró jogszabályhelyek: Pmt. 6. és 7. §-ok.
  3. A kezelt adatok köre:
  • családi és utónév,
  • születési családi és utónév,
  • állampolgárság,
  • születési hely, idő,
  • anyja születési neve,
  • lakcím, ennek hiányában tartózkodási hely,
  • azonosító okmányának típusa és száma,
  • okirat másolatok,
  • beosztás,
  • képviseleti jogosultság.
  1. Az adatok forrása: személyi iratok, közhiteles nyilvántartás
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az üzleti kapcsolat megszűnésétől, illetve az ügyleti megbízás teljesítésétől számított nyolc év [Pmt. 56. § (2), 57. § (1)]. A Pmt. 5. §-ban meghatározott felügyeletet ellátó szerv, a pénzügyi információs egység, a nyomozó hatóság, az ügyészség és a bíróság megkeresésére az adatokat, illetve okiratot a megkeresésben meghatározott ideig, legfeljebb az üzleti kapcsolat megszűnésétől, illetve az ügyleti megbízás teljesítésétől számított tíz évig köteles megőrizni az Adatkezelő.
  3. Címzettek

Amennyiben a) pénzmosásra, b) terrorizmus finanszírozására, vagy c) dolog büntetendő cselekményből való származására utaló adat, tény, körülmény (a továbbiakban együtt: bejelentés alapjául szolgáló adat, tény, körülmény) merül fel, úgy az Adatkezelő köteles a pénzügyi információs egység által meghatározott formában, védelemmel ellátott elektronikus üzenetben bejelentést tenni a Nemzeti Adó- és Vámhivatal szervezetén belül működő pénzügyi információs egységnek.

  1. Adatfeldolgozók: az adatkezelés során az Adatkezelő az alábbi adatfeldolgozókat alkalmazza:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. emelet;https://rackforest.com/kapcsolat/adatvedelmi-iranyelvek/
Szerver bérlés, üzemeltetés és hosting
  1. Tényleges tulajdonosi adatok kezelése

A III./4. pontban írt ügyfél-azonosítási kötelezettség részeként az Adatkezelő – a Pmt. előírásai alapján – köteles az ügyfelet nyilatkoztatni, hogy más tényleges tulajdonos személy nevében jár-e el. 

Természetes személy ügyfél köteles személyes megjelenéssel írásbeli nyilatkozatot tenni, vagy előzetesen auditált elektronikus hírközlő eszköz útján nyilatkozni, ha tényleges tulajdonos nevében vagy érdekében jár el. Amennyiben a saját nevében jár el a természetes személy ügyfél, úgy arról köteles nyilatkozni, hogy saját nevében és érdekében jár el. 

A jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet ügyfél képviselője köteles személyes megjelenéssel írásban, vagy előzetesen auditált elektronikus hírközlő eszköz útján nyilatkozni a jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet ügyfél tényleges tulajdonosáról.

Az Adatkezelő a tényleges tulajdonos(ok) alábbi adatait, a jelen pontban írtak szerint kezeli, beleértve a tényleges tulajdonos személyazonosságára vonatkozó adatok ellenőrzését (pl. személyes irat bemutatásával, tényleges tulajdonosi nyilvántartásból történő adatigényléssel).

  1. Az adatkezelés célja: az ügyfél-átvilágítás elvégzése, a tényleges tulajdonos azonosítása, az erre irányuló, jogszabályban rögzített kötelezettség teljesítése.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az Adatkezelő jogi kötelezettségének teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bekezdés c) pont]; az adatkezelést előíró jogszabályhelyek: Pmt. 8. és 9. §-ok.
  3. A kezelt adatok köre:
  • családi és utónév,
  • születési családi és utónév,
  • állampolgárság,
  • születési hely, idő,
  • lakcím, ennek hiányában tartózkodási hely,
  • a tényleges tulajdonos kiemelt közszereplőnek minősül-e,
  • adatokat igazoló okirat másolata, illetve az azon szereplő adatok,
  • tulajdonosi érdekeltség jellege és mértéke.
  1. Az adatok forrása: ügyfél nyilatkozata, személyi iratok, közhiteles nyilvántartás.
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az üzleti kapcsolat megszűnésétől, illetve az ügyleti megbízás teljesítésétől számított nyolc év [Pmt. 56. § (2), 57. § (1)]. A Pmt. 5. §-ban meghatározott felügyeletet ellátó szerv, a pénzügyi információs egység, a nyomozó hatóság, az ügyészség és a bíróság megkeresésére az adatokat, illetve okiratot a megkeresésben meghatározott ideig, legfeljebb az üzleti kapcsolat megszűnésétől, illetve az ügyleti megbízás teljesítésétől számított tíz évig köteles megőrizni az Adatkezelő.
  3. Címzettek

Ha az Adatkezelő az üzleti kapcsolat létesítése vagy a monitoring tevékenység során végzett ügyfél-átvilágítás alkalmával a tényleges tulajdonosi nyilvántartásban tárolt adatoktól – a tényleges tulajdonosi viszonyokat érintő – érdemben eltérő adatot rögzít, akkor ezt – az Afad tv. 11. §-a alapján – 5 munkanapon belül köteles jelezni a nyilvántartó szervnek (Nemzeti Adó- és Vámhivatal) eltérési jelzés formájában. A Szolgáltató az eltérésjelzésben közli az általa rögzített tényleges tulajdonosi adatokat és az adatrögzítés időpontját.

  1. Adatfeldolgozók: az adatkezelés során az Adatkezelő az alábbi adatfeldolgozókat alkalmazza:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. emelet;https://rackforest.com/kapcsolat/adatvedelmi-iranyelvek/
Szerver bérlés, üzemeltetés és hosting
  1. Toborzás, munkaerő felvétel
    1. Az Adatkezelés célja: munkaerő felvétel, munkaviszonyra vonatkozó ajánlat készítése. Ennek keretében az Ön azonosítása, a munkakörre való alkalmasság megítélése, a pozícióról való döntés, kapcsolattartás, kommunikáció
    2. Az adatkezelés jogalapja: az Ön hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) a) pont]. Ön jogosult az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonni, amely azonban nem érinti a hozzájárulás visszavonása előtti adatkezelés jogszerűségét.
    3. A kezelt adatok köre
  • személyazonosító adatok: név, állandó lakcím (tartózkodási hely), anyja neve, születési hely, idő
  • kapcsolattartási adatok: telefonszám, e-mail cím
  • egyéb, foglalkoztatással, munkaköri alkalmassággal kapcsolatos adatok: végzettségre, kompetenciákra vonatkozó adatok, munkatapasztalatra vonatkozó adatok, stb.,
  • más, Ön által önkéntesen (pl. önéletrajzban) megosztott adat.
  1. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az Ön adatait a meghirdetett pozíció betöltéséről szóló döntés meghozatalát követő napig kezeljük; elutasított jelentkezés esetén az elutasításról szóló döntést követő napig kezeljük az adatokat.

Amennyiben ehhez Ön külön hozzájárul, akkor az adatait a pozíció betöltése után, az azt követő legfeljebb 6 hónapig kezeljük, annak érdekében, hogy a pozíció ismételt megüresedése esetén vagy más, Önnek megfelelő állásajánlattal megkereshessük.

A hozzájárulás visszavonásági kezeljük az adatokat, ha a fenti határidőkön belül Ön a hozzájárulását visszavonja.

  1. Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye: jelentkezés elutasítása, figyelmen kívül hagyása.
  2. Címzettek: az Adatkezelő az adatokat nem továbbítja harmadik személyek felé.
  3. Az adatkezelés során az Adatkezelő adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. emelet;https://rackforest.com/kapcsolat/adatvedelmi-iranyelvek/
Szerver bérlés, üzemeltetés és hosting
  1. A számviteli bizonylatok megőrzésére vonatkozó kötelezettség

Ide tartozik, hogy az Adatkezelő megőrzi a szolgáltatási díjról és egyéb költségekről szóló számlát, valamint a könyvviteli elszámolást közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatokat (pl. megrendelés, szerződés).

  1. Az adatkezelés célja a Számviteli törvény által előírt, a számviteli bizonylatok megőrzésére vonatkozó kötelezettség teljesítése.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az az Adatkezelő jogi kötelezettségének teljesítéséhez szükséges (GDPR. 6. cikk (1) c) pont), az adatkezelést előíró jogszabály: a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (a továbbiakban: Számviteli tv.) 169. §.
  3. A kezelt adatok köre: név, lakcím; adószám; számviteli bizonylatok esetén az adott okiratban foglalt egyéb személyes adat.
  4. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, személyi iratai, az Adatkezelő pénzügyi nyilvántartásai.
  5. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az adott számla, bizonylat kiállításától számított 8 év.
  6. Az adatkezelés során az Adatkezelő adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Imol-Adó Bt.menyhartszaboimola@gmail.com8000 Székesfehérvár, Olaj utca 107.könyvelés, számviteli szolgáltatás
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások 
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. emelet;https://rackforest.com/kapcsolat/adatvedelmi-iranyelvek/
Szerver bérlés, üzemeltetés és hosting
  1. Igényérvényesítés

Ha az Adatkezelő és Ön között a jogvita támad, akkor az Adatkezelő igényei érvényesítése, követelése behajtása érdekében jogi eljárást indíthat, mely során jogi tanácsadóhoz, bírósághoz, hatóságokhoz fordulhat.

  1. Az adatkezelés célja az igényérvényesítés lehetővé tétele, a követelés behajtása.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Adatkezelő jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges [GDPR. 6. cikk (1) f) pont]. Az Adatkezelőnek jogszerű érdeke fűződik ahhoz, hogy a pénzügyi követelései érvényesítése érdekében eljárjon és ehhez harmadik személy szakértő szolgáltatástá igénybe vegye.
  3. A kezelt adatok köre: képviseletre jogosult személyazonosító adatai, lakcím vagy tartózkodási hely, pénzügyi elszámolás adatai; egyéb, az igény érvényesítése szempontjából esetleg releváns adat.
  4. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, személyi iratai, az Adatkezelő pénzügyi nyilvántartásai.
  5. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az igényérvényesítési eljárás jogerős befejezését vagy a követelés elévülését követő 1 év.
  6. Címzettek: az Adatkezelőnek az igényérvényesítés sikere érdekében továbbítania kell az Ön személyes adatait a jogi képviseletét ellátó ügyvédi irodának vagy más jogi tanácsadónak; követeléskezeléssel foglalkozó gazdasági társaságnak. 

A fentieken kívül címzettek lehetnek még a következők: postai és futárszolgálatok, hatóságok, bíróságok.

  1. Honlap – kapcsolatfelvételi űrlap

Az Adatkezelő honlapot üzemeltet a https://ifinance.hu/  webcímen. A honlapon az Adatkezelő szolgáltatása iránt érdeklődőknek lehetősége van az Adatkezelővel felvenni a kapcsolatot. A kapcsolatfelvételi űrlapon az érdeklődő alábbi adatait kell megadni. 

A megkeresés elküldésének feltétele, hogy a látogató nyilatkozzon az adatkezelési tájékoztató megismeréséről és az adatkezelési hozzájárulás megadásáról, amit egy jelölőnégyzet bejelölésével tehet meg.

  1. Az adatkezelés célja: a kapcsolatfelvételhez szükséges adatok megküldésével az Adatkezelővel történő kapcsolatfelvétel lehetővé tétele.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Ön hozzájárulása [GDPR. 6. cikk (1) a) pont]. Ön jogosult az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonni, amely azonban nem érinti a hozzájárulás visszavonása előtti adatkezelés jogszerűségét.
  3. A kezelt adatok köre: név, telefonszám, e-mail cím, beosztás, munkáltató (képviselt gazdasági társaság) neve, valamint az adatkezelőnek küldött üzenetben esetlegesen önként megadott egyéb adatok.
  4. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata.
  5. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a kapcsolatfelvétellel érintett ügy lezárásáig (pl. tájékoztatás adása, ajánlat adása) vagy a hozzájárulás visszavonásáig kezeli az adatokat az Adatkezelő.
  6. Az adatszolgáltatás elmaradásának következménye: a szükséges adatok megadása nélkül a kapcsolatfelvételi űrlapot nem lehet beküldeni, a kapcsolatfelvétel nem lehetséges.
  7. Adatfeldolgozók: az adatkezelő az adatkezelések során vele szerződött adatfeldolgozókkal közölheti az Ön adatait. 
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások (rendszergazdai szolgáltatás)
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. em.
weboldal tárhely szolgáltató
  1. Az Adatkezelő alvállalkozóinak megjelenítése a honlapon

Az Adatkezelő honlapot üzemeltet a http://ifinance.hu/ webcímen. Az Adatkezelő az általa üzemeltetett honlapon, a „Rólunk” menüpontban (https://ifinance.hu/rolunk/) feltünteti meghatározott munkakört betöltő munkavállalók és bizonyos alvállalkozók nevét, beosztását, profilképét, rövid szakmai önéletrajzát és az általa végzett feladatokat.

Ennek keretében az Ön lent rögzített adatait Öntől begyűjtjük, rögzítjük. Az adatokat továbbítjuk az Adatkezelő által üzemeltetett honlapot kezelő rendszergazdai szolgáltatónak, aki a honlap „Rólunk” menüpontjában elhelyezi az adatokat. Az adatokat a tárhelyszolgáltató által biztosított tárhelyen tároljuk. 

Önnek lehetősége van a munkáltatónál jelezni, ha nem szeretne a honlapon szerepelni, mely esetben a jelen pontban írt adatkezelésre az Ön esetében nem kerül sor. A már megkezdett ilyen tárgyú adatkezelést az Adatkezelő ilyen jelzés esetén megszünteti, az adatokat törli.

  1. Az adatkezelés célja: az Adatkezelővel szembeni szakmai bizalom növelése, marketing
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés az Ön hozzájárulása [GDPR. 6. cikk (1) a) pont]. Ön jogosult az adatkezeléshez adott hozzájárulását bármikor visszavonni, amely azonban nem érinti a hozzájárulás visszavonása előtti adatkezelés jogszerűségét. 
  3. A kezelt adatok köre: név, beosztás, képmás, rövid szakmai önéletrajz, végzett feladatok. 
  4. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata. 
  5. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): általában az Adatkezelővel fennálló jogviszony fennállása idejéig. Ha Ön a hozzájárulását visszavonja vagy jelzi, hogy nem szeretne a továbbiakban szerepelni a honlapon, akkor az adatokat törli az adatkezelő és ezzel az adatkezelés megszűnik.
  6. Címzettek: az Adatkezelő nem továbbítja harmadik félnek az adatokat.
  7. Adatfeldolgozók: az adatkezelő az adatkezelések során vele szerződött adatfeldolgozókkal közölheti az Ön adatait.
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások (rendszergazdai szolgáltatás)
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. em.
weboldal tárhely szolgáltató
  1. Személyes adatok kezelése közösségi média oldal működtetése során (Facebook)

Az Adatkezelő a tevékenysége népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása érdekében és marketing tevékenysége részeként közösségi média oldalt működtet a https://www.facebook.com/IntelligensPenzugyek webcímen (a továbbiakban: iFinance Facebook oldal).

Az iFinance Facebook oldalt a látogatóknak, a közösségi média oldalon regisztrált személyeknek (a továbbiakban: felhasználók) lehetősége van követni, illetve kedvelni („tetszik” gomb). Az iFinance Facebook oldal látogatóinak lehetősége van az egyes bejegyzéseket kedvelni, azokhoz hozzászólásokat fűzni, illetve azokat megosztani. Ezen felhasználói tevékenységek személyes adatok közlésével járnak a felhasználó részéről, melyek tekintetében az Adatkezelő és a Facebook közösségi média oldal üzemeltetője (Meta Platforms Ireland Limited, a továbbiakban: META) részben közös adatkezelőnek minősülnek.

Az Adatkezelő jogosult arra, hogy az iFinance Facebook oldal felhasználási feltételeit sértő tartalmakat moderálja (azokat törölje), továbbá szükség esetén ezen felhasználási feltételeket rendszeresen és/vagy súlyosan megszegő személyeket az iFinance Facebook oldalról kitiltsa.

Az Adatkezelő részére a META biztosítja az oldalelemzések funkció adatait (a továbbiakban: Oldalelemzések). Az Oldalelemzések funkció összesített adatokat jelenít meg, aminek célja, hogy ennek segítségével az Adatkezelő átlássa, hogyan használják a látogatók az iFinance Facebook oldalt.

Az Adatkezelő az iFinance Facebook oldalon megvalósuló adatkezelések érintettjeiről, az általuk az oldalon kifejtett tevékenységről semmilyen, az oldalon kívüli nyilvántartást nem vezet, az érintettek által az iFinance Facebook oldalon közzétett személyes adatokat a fentieken túl semmilyen más felületen és módon nem kezeli, és általánosságban az érintettek személyes adatait a jelen pontban rögzítettekről eltérő célból nem használja fel.

A felhasználók az Adatkezelővel való kapcsolatfelvételhez, kapcsolattartáshoz felhasználhatják a META által működtetett Facebook Messenger alkalmazást. Itt közvetlenül tudják felvenni a kapcsolatot az Adatkezelővel.

  1. Az adatkezelés célja: az Adatkezelő tevékenységének népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása, marketing. 
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelő jogos érdeke [GDPR. 6. cikk (1) f) pont]. Az adatkezelőnek jogszerű érdeke fűződik ahhoz, hogy a tevékenységét népszerűsítse és ezzel üzleti bevételét növelje, valamint, hogy az ügyfelei, üzleti partnerei tájékoztatására, illetve a velük való kapcsolattartásra korszerű eszközöket alkalmazzon. Az Adatkezelőnek jogszerű érdeke, hogy az iFinance Facebook oldal tartalmát moderálja, az ott káros tevékenységek kifejtő felhasználókat az oldalról kitiltsa, a tevékenységüket a META számára jelentse.
  3. A kezelt adatok köre:
  • az iFinance Facebook oldal követése, illetve a követés leállítása esetén: a felhasználó profiljára vonatkozó nyilvános adatok (profil név, profilkép, profil felhasználói azonosító);  
  • az iFinance Facebook oldalon, azzal kapcsolatosan kifejtett felhasználói tevékenység esetén: a tevékenységgel kapcsolatos adatok, ideértve bejegyzés, értékelés írását, bejegyzés megosztását, bejegyzésre hozzászólást, bejegyzésre adott reakciót (pl.: bejegyzés kedvelése);
  • közvetlen Facebook Messenger üzenet esetén: a felhasználó profil neve, profilképe, azonosítója, illetve minden olyan információ, amelyet az érintett a kommunikáció során az Adatkezelő tudomására hoz;   
  • az Oldalelemzések funkcióval kapcsolatban kezelt adatokról a III./11.7. pontban olvashat.
  1. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, a META által átadott adatok.
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a tartalom törléséig kezeli az adatokat az Adatkezelő. 
  3. Címzettek

Az iFinance Facebook oldal nyilvános, ezért az olyan adatok, amelyeket a felhasználó az iFinance Facebook oldal nyilvános felületén tesz közzé szintén nyilvánosak, azokhoz bárki hozzáférhet. Az Adatkezelőnek nincs ráhatása arra, hogy az interneten nyilvánosságra hozott adatokat pontosan kik ismerik meg.

Az érintett saját közösségi média profiljában megjelenített személyes adatokhoz (ideértve az iFinance Facebook oldalhoz kapcsolódó adatokat is, mint pl. az oldal kedvelése, azon közzétett bejegyzés) az érintett felhasználói beállításainak megfelelően mindazok hozzáférhetnek, akik egyébként az érintett más hasonló, a közösségi oldalon közzétett adatához hozzáférnek. A hozzáférésre jogosultak körét (pl. hogy csak ismerősök, követők lássák a közzétett adatokat) e tekintetben maga az érintett állítja be.

  1. Tájékoztatás közös adatkezelésről

Az iFinance Facebook oldal kapcsán a META biztosítja az Adatkezelő, mint oldaladminisztrátor részére az Oldalelemzések funkció adatait. Az Oldalelemzések összesített statisztikák, amelyeket a META a kiszolgálói által olyankor naplózott eseményekből hoz létre, amikor az emberek interakcióba lépnek az oldalakkal és a hozzájuk kapcsolódó tartalmakkal. A META azért is gyűjt és felhasznál adatokat, hogy Oldalelemzések néven ismert analitikai szolgáltatásokat nyújtson az oldalak adminisztrátorainak (így az Adatkezelőnek is), és ezzel segítsen nekik megérteni, hogyan lépnek az emberek interakcióba az oldalaikkal és a hozzájuk kapcsolódó tartalmakkal.

Fontos, hogy az Oldalelemzések adatait a META az Adatkezelő részére összesített statisztikák formájában teszi elérhetővé (pl. az oldal kedvelőinek korcsoportja, tartózkodási helye, alkalmazott eszköz típuse), így az egyes tevékenységekre vonatkozó személyes adatokat az Adatkezelő nem éri el.

A META által az Oldalelemzések elkészítéséhez naplózott eseményeket kizárólag a META határozza meg. Az oldaladminisztrátorok nem állíthatják be, változtathatják meg vagy befolyásolhatják egyéb módon ezeket az eseményeket.

Az Oldalelemzések készítéséhez felhasznált személyes adatok kezelésekor az Adatkezelő és a META közös adatkezelőként járnak el a GDPR 26. cikke alapján (mely szerint, ha az adatkezelés céljait és eszközeit két vagy több adatkezelő közösen határozza meg, azok közös adatkezelőknek minősülnek).

A közös adatkezelők átlátható módon, a közöttük létrejött megállapodásban határozzák meg a GDPR szerinti kötelezettségek teljesítéséért fennálló, különösen az érintett jogainak gyakorlásával és az érintett rendelkezésre bocsátandó információk teljesítésével kapcsolatos feladataikkal összefüggő feladataikat és a felelősségük megoszlását. A megállapodás az Oldalelemzések funkció adatkezelői függeléke, amely itt érhető el:

https://www.facebook.com/legal/terms/page_controller_addendum 

Az érintett a megállapodás feltételeitől függetlenül mindegyik adatkezelő vonatkozásában és mindegyik adatkezelővel szemben gyakorolhatja a GDPR szerinti jogait.

A közös adatkezelés során valamennyi adatkezelő betartja az adatvédelemre és a személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat.

Az Oldalelemzések során megvalósuló adatkezelésről további tudnivalók itt érhetőek el: https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights_data 

  1. Adatfeldolgozók: az Adatkezelő az adatkezelés során adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Meta Platforms Ireland Limited4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írország; privacy@support.oculus.com közösségi oldal üzemeltetése

A Meta Platforms Ireland Limited adatfeldolgozó nyilvánosan elérhető adatkezelési tájékoztatóját itt érheti el: https://www.facebook.com/about/privacy/update

  1. Személyes adatok kezelése közösségi média oldal működtetése során (LinkedIn)

Az Adatkezelő a tevékenysége népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása érdekében és marketing tevékenysége részeként közösségi média oldalt működtet a https://www.linkedin.com/company/iFinance2024/ webcímen (a továbbiakban: iFinance LinkedIn oldal).

Az iFinance LinkedIn oldalt a látogatóknak, a közösségi média oldalon regisztrált személyeknek (a továbbiakban: felhasználók) lehetősége van követni, illetve követni („follow” gomb). Az iFinance LinkedIn oldal látogatóinak lehetősége van az egyes bejegyzéseket kedvelni, azokhoz hozzászólásokat fűzni, illetve azokat megosztani. Ezen felhasználói tevékenységek személyes adatok közlésével járnak a felhasználó részéről, melyek tekintetében az Adatkezelő és a LinkedIn közösségi média oldal üzemeltetője (LinkedIn Ireland Unlimited Company, a továbbiakban: LinkedIn) részben közös adatkezelőnek minősülnek.

Az Adatkezelő jogosult arra, hogy az iFinance LinkedIn oldal felhasználási feltételeit sértő tartalmakat moderálja (azokat törölje), továbbá szükség esetén ezen felhasználási feltételeket rendszeresen és/vagy súlyosan megszegő személyeket az iFinance LinkedIn oldalról kitiltsa.

Az Adatkezelő részére a LinkedIn biztosítja az oldalelemzések („Page Insights”) funkció adatait (a továbbiakban: Oldalelemzések). Az Oldalelemzések funkció összesített adatokat jelenít meg, aminek célja, hogy ennek segítségével az Adatkezelő átlássa, hogyan használják a látogatók az iFinance LinkedIn oldalt.

Az Adatkezelő az iFinance LinkedIn oldalon megvalósuló adatkezelések érintettjeiről, az általuk az oldalon kifejtett tevékenységről semmilyen, az oldalon kívüli nyilvántartást nem vezet, az érintettek által az iFinance LinkedIn oldalon közzétett személyes adatokat a fentieken túl semmilyen más felületen és módon nem kezeli, és általánosságban az érintettek személyes adatait a jelen pontban rögzítettekről eltérő célból nem használja fel.

A felhasználók az Adatkezelővel való kapcsolatfelvételhez, kapcsolattartáshoz felhasználhatják a LinkedIn által működtetett üzenetküldő felületet. Itt közvetlenül tudják felvenni a kapcsolatot az Adatkezelővel.

  1. Az adatkezelés célja: az Adatkezelő tevékenységének népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása, marketing. 
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelő jogos érdeke [GDPR. 6. cikk (1) f) pont]. Az adatkezelőnek jogszerű érdeke fűződik ahhoz, hogy a tevékenységét népszerűsítse és ezzel üzleti bevételét növelje, valamint, hogy az ügyfelei, üzleti partnerei tájékoztatására, illetve a velük való kapcsolattartásra korszerű eszközöket alkalmazzon. Az Adatkezelőnek jogszerű érdeke, hogy az iFinance LinkedIn oldal tartalmát moderálja, az ott káros tevékenységek kifejtő felhasználókat az oldalról kitiltsa, a tevékenységüket a LinkedIn számára jelentse.
  3. A kezelt adatok köre:
  • az iFinance LinkedIn oldal követése, illetve a követés leállítása esetén: a felhasználó profiljára vonatkozó nyilvános adatok (profil név, profilkép, profil felhasználói azonosító);  
  • az iFinance LinkedIn oldalon, azzal kapcsolatosan kifejtett felhasználói tevékenység esetén: a tevékenységgel kapcsolatos adatok, ideértve bejegyzés, értékelés írását, bejegyzés megosztását, bejegyzésre hozzászólást, bejegyzésre adott reakciót (pl.: bejegyzés kedvelése);
  • közvetlen üzenet esetén: a felhasználó profil neve, profilképe, azonosítója, illetve minden olyan információ, amelyet az érintett a kommunikáció során az Adatkezelő tudomására hoz;   
  • az Oldalelemzések funkcióval kapcsolatban kezelt adatokról a III./12.7. pontban olvashat.
  1. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, a LinkedIn által átadott adatok.
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a tartalom törléséig kezeli az adatokat az Adatkezelő. 
  3. Címzettek

Az iFinance LinkedIn oldal nyilvános, ezért az olyan adatok, amelyeket a felhasználó az iFinance LinkedIn oldal nyilvános felületén tesz közzé szintén nyilvánosak, azokhoz bárki hozzáférhet. Az Adatkezelőnek nincs ráhatása arra, hogy az interneten nyilvánosságra hozott adatokat pontosan kik ismerik meg.

Az érintett saját közösségi média profiljában megjelenített személyes adatokhoz (ideértve az iFinance LinkedIn oldalhoz kapcsolódó adatokat is, mint pl. az oldal kedvelése, azon közzétett bejegyzés) az érintett felhasználói beállításainak megfelelően mindazok hozzáférhetnek, akik egyébként az érintett más hasonló, a közösségi oldalon közzétett adatához hozzáférnek. A hozzáférésre jogosultak körét (pl. hogy csak ismerősök, követők lássák a közzétett adatokat) e tekintetben maga az érintett állítja be.

  1. Tájékoztatás közös adatkezelésről

Az iFinance LinkedIn oldal kapcsán a LinkedIn biztosítja az Adatkezelő, mint oldaladminisztrátor részére az Oldalelemzések funkció adatait. Az Oldalelemzések összesített statisztikák, amelyeket a LinkedIn a kiszolgálói által olyankor naplózott eseményekből hoz létre, amikor az emberek interakcióba lépnek az oldalakkal és a hozzájuk kapcsolódó tartalmakkal. A LinkedIn azért is gyűjt és felhasznál adatokat, hogy Oldalelemzések néven ismert analitikai szolgáltatásokat nyújtson az oldalak adminisztrátorainak (így az Adatkezelőnek is), és ezzel segítsen nekik megérteni, hogyan lépnek az emberek interakcióba az oldalaikkal és a hozzájuk kapcsolódó tartalmakkal.

Fontos, hogy az Oldalelemzések adatait a LinkedIn az Adatkezelő részére összesített statisztikák formájában teszi elérhetővé (pl. az oldal kedvelőinek korcsoportja, tartózkodási helye, alkalmazott eszköz típuse), így az egyes tevékenységekre vonatkozó személyes adatokat az Adatkezelő nem éri el.

A LinkedIn által az Oldalelemzések elkészítéséhez naplózott eseményeket kizárólag a LinkedIn határozza meg. Az oldaladminisztrátorok nem állíthatják be, változtathatják meg vagy befolyásolhatják egyéb módon ezeket az eseményeket.

Az Oldalelemzések készítéséhez felhasznált személyes adatok kezelésekor az Adatkezelő és a LinkedIn közös adatkezelőként járnak el a GDPR 26. cikke alapján (mely szerint, ha az adatkezelés céljait és eszközeit két vagy több adatkezelő közösen határozza meg, azok közös adatkezelőknek minősülnek).

A közös adatkezelők átlátható módon, a közöttük létrejött megállapodásban határozzák meg a GDPR szerinti kötelezettségek teljesítéséért fennálló, különösen az érintett jogainak gyakorlásával és az érintett rendelkezésre bocsátandó információk teljesítésével kapcsolatos feladataikkal összefüggő feladataikat és a felelősségük megoszlását. A megállapodás az Oldalelemzések funkció adatkezelői függeléke, amely itt érhető el:

https://legal.linkedin.com/pages-joint-controller-addendum  

Az érintett a megállapodás feltételeitől függetlenül mindegyik adatkezelő vonatkozásában és mindegyik adatkezelővel szemben gyakorolhatja a GDPR szerinti jogait.

A közös adatkezelés során valamennyi adatkezelő betartja az adatvédelemre és a személyes adatok kezelésére vonatkozó szabályokat.

  1. Adatfeldolgozók: az Adatkezelő az adatkezelés során adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
LinkedIn Ireland Unlimited CompanyGardner House, Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Írország; kapcsolati űrlap: https://www.linkedin.com/help/linkedin/solve  közösségi oldal üzemeltetése

A LinkedIn Ireland Unlimited Company adatfeldolgozó nyilvánosan elérhető adatkezelési tájékoztatóját itt érheti el: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy 

  1. Személyes adatok kezelése közösségi marketing kommunikáció során

Az Adatkezelő a tevékenysége népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása érdekében és marketing tevékenysége részeként közösségi média oldalakat működtet a https://www.linkedin.com/company/iFinance2024/ és https://www.facebook.com/IntelligensPenzugyek webcímeken. A Társaság ezen oldalakon rendszeresen közzétesz olyan tartalmakat, amelyek személyes adatokat tartalmaznak (különösen név, képmás és hangfelvétel). 

Ennek keretében az Ön lent rögzített adatait Öntől begyűjtjük, rögzítjük, fényképeket, videófelvételeket készítünk és ezen adatokat – az Ön hozzájárulása esetén – a közösségi oldalakon közzétesszük.

  1. Az adatkezelés célja: az Adatkezelő tevékenységének népszerűsítése, az ügyfelek és üzleti partnerek tájékoztatása, marketing
  2. Az adatkezelés jogalapja: az Ön hozzájárulása [GDPR. 6. cikk (1) a) pont]. Ön jogosult arra, hogy az adatkezelési hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.
  3. A kezelt adatok köre: név, képmás, kép- és hangfelvétel.
  4. Adatok forrása: az Ön nyilatkozata, az Ön által átadott vagy az Adatkezelő által készített képmás, illetve kép- és hangfelvétel.
  5. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): a tartalom törléséig vagy a hozzájárulás visszavonásáig kezeli az adatokat az Adatkezelő. 
  6. Címzettek: az Adatfeldolgozó nem továbbítja az adatokat harmadik személyek felé.
  7. Adatfeldolgozók: az Adatkezelő az adatkezelés során adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Meta Platforms Ireland Limited4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Írország; privacy@support.oculus.com közösségi oldal üzemeltetése
LinkedIn Ireland Unlimited CompanyGardner House, Wilton Plaza, Wilton Place, Dublin 2, Írország; kapcsolati űrlap: https://www.linkedin.com/help/linkedin/solve  közösségi oldal üzemeltetése

A Meta Platforms Ireland Limited adatfeldolgozó nyilvánosan elérhető adatkezelési tájékoztatóját itt érheti el: https://www.facebook.com/about/privacy/update.

A LinkedIn Ireland Unlimited Company adatfeldolgozó nyilvánosan elérhető adatkezelési tájékoztatóját itt érheti el: https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy

  1. Könyvviteli (könyvelői) és egyéb szolgáltatásokkal kapcsolatban végzett adatfeldolgozói tevékenység adatkezelése

Az Adatkezelő főtevékenysége könyvviteli (könyvelői), adózási, kontrolling és pénzügyi tanácsadói szolgáltatás nyújtása gazdasági társaságok és egyéb szervezetek (a továbbiakban a jelen pontban: Ügyfél vagy Ügyfelek) részére. Ezen tevékenysége végzése során az Adatkezelő az Ügyfél adatfeldolgozójaként jár el, azaz az Ügyfél nevében kezel személyes adatokat, tehát ezen adatkezelések vonatkozásában az Ügyfél az adatkezelő.

Az adatfeldolgozói tevékenység ellátása során az Adatkezelő a jelen pont szerint kezeli az érintettek adatait. 

  1. Az adatkezelés célja, hogy az Ügyfél – az Adatkezelő szaktudása, szakmai szolgáltatása igénybevételével – teljesítse a jogszabályok által meghatározott, a kettős könyvvitel alkalmazására vonatkozó, valamint a munkavállalókra és egyéb érintettekre vonatkozó nyilvántartási, adatszolgáltatási, bevallási és egyéb kötelezettségeit.
  2. Az adatkezelés jogalapja: az adatkezelés jogalapja az Ügyfél által végzett adatkezelés jogalapjához igazodik; jogalap lehet az érintett hozzájárulása, szerződés teljesítése, jogi kötelezettség teljesítése, az Ügyfél vagy harmadik személy jogos érdeke.
  3. A kezelt adatok köre: jellemzően az Ügyfél munkavállalóinak, természetes személy szerződéses partnereinek (pl. alvállalkozó, beszállító) adatai, melyek – különösen, de nem kizárólagosan – az alábbiak: 
  • személyes adatok: név, állandó lakcím (tartózkodási hely), születési hely, idő, anyja neve,
  • pénzügyi adatok: munkabérre (munkadíjra, vállalkozói díjra, stb.) egyéb járandóságokra, juttatásokra vonatkozó információk; bankszámlaszám, teljesített utalások, kifizetések adatai; munkabér számfejtéséhez szükséges egyéb adatok (pl. más jogviszonyokkal összefüggő irat, tartozás, letiltás, tartásra kötelező jogerős határozat, végzés);
  • foglalkoztatással, munkaköri alkalmassággal kapcsolatos adatok: végzettségre, kompetenciákra vonatkozó adatok, munkatapasztalatra vonatkozó adatok, stb.
  • szolgálati időre vonatkozó adatok: szerződésben rögzített munkaidő; jelenléti ívek alapján rögzített (tényleges) munkaidő; fizetett, nem fizetett és betegszabadságra vonatkozó adatok;
  • munkavállaló teljesítményére vonatkozó feljegyzések;
  • egyéb, a szerződés teljesítéséhez szükséges adat: adóazonosító jel, adószám, TAJ szám, munkaköri leírás, munkaszerződés, munkaszerződés módosítás, megszüntetés, bérjegyzék, járulékigazolás, igazolvány a biztosítási és az egészségbiztosítási ellátásokról („TB kiskönyv);
  • a különböző adókedvezmények érvényesítéséhez szükséges adatok (ebben a körben az Adatkezelő jogszabályi kötelezettségei teljesítése érdekében a munkavállaló hozzátartozóinak bizonyos személyes adatai pl. házas családi állapot esetén házastárs személyazonosító adatai, adóazonosító jele, illetve eltartott/kedvezményezett gyermekei személyazonosító adatai, adóazonosító jele).
  1. Adatok forrása: az Ügyfél nyilatkozata, az általa átadott adatok, okiratok.
  2. Az adatkezelés időtartama (tervezett időtartama): az Adatkezelő az érintettek adatait az Ügyféllel kötött szerződés rendelkezései szerint teljesítendő feladat befejezéséig vagy az adatkezelési cél megszűnéséig, de legfeljebb az Ügyféllel kötött szerződés megszűnéséig kezeli. 
  3. Címzettek: az Adatkezelő az Ügyfél nevében továbbít bizonyos adatokat állami szervek, hatóságok (pl. adóhivatal, társadalombiztosító stb.) felé, az Ügyfél adatszolgáltatási kötelezettségei teljesítése érdekében.
  4. Adatfeldolgozók: az Adatkezelő az adatkezelés során adatfeldolgozókat alkalmaz:
ElnevezésElérhetőség (levelezési cím, e-mail cím, telefonszám)Tevékenység
Abakusz Kft.helpdesk@abakusz.hu
+36 96 509 343 9023
Győr, Attila utca 24.
informatikai szolgáltatások (rendszergazdai szolgáltatás)
Rackforest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.support@rackforest.hu
+3612110044
1132 Budapest, Victor Hugo utca 11., 5. em.
tárhely szolgáltató
Microsoft Ireland Operations Limited+353 1 295 3826 
One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, Írország
elektronikus levelezés szolgáltató, felhőtárhely szolgáltató
Kulcs-Soft Nyrt.1016 Budapest, Mészáros utca 13.+36 1 336 5300adatvedelem@kulcs-soft.huügyviteli szoftver szolgáltatás
Riport Applications Kft.H-1052 Budapest, Deák Ferenc tér 3. Ⅱ. emelet,info@riport.co.hu ügyviteli szoftver szolgáltatás
In mid Air ERP Kft.1117 Budapest, Fehérvári út 36.+36 (1) 229 8379könyvelő szoftver szolgáltatás
Novitax Számitástechnikai Számviteli Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.1105 Budapest, Gitár utca 4.   Tel.: (+36 1) 263-2363, (+36 1) 700-1111   novitax@novitax.hu könyvelő szoftver szolgáltatás
Smart Express Technologies Kft.1031 Budapest, Záhony utca 7.;penzugy@smartbooks.hu Tel: +36 1 999 7916könyvelő szoftver szolgáltatás
  1. Adatbiztonsági intézkedések – hogyan védjük az Ön személyes adatait
    1. Az adatkezelés módja
      1. Az Adatkezelő az érintett által megadott személyes adatokat papír alapon az Adatkezelő székhelyén, illetve bejegyzett telephelyén tárolja.
      2. Az elektronikusan tárolt adatokat az Adatkezelő saját eszközein, külső szolgáltató által kezelt szerveken és felhő tárhelyen tárolja. 
    2. Információbiztonsági és szervezési intézkedések
      1. Az Adatkezelő megfelelő információbiztonsági intézkedésekkel gondoskodik arról, hogy az érintett személyes adatait védje többek között a jogosulatlan hozzáférés ellen vagy azok jogosulatlan megváltoztatása ellen. Így például az Adatkezelő az informatikai rendszereit folyamatosan naprakészen tartja, gondoskodik a megfelelő vírusvédelemről, jelszavas védelmet használ az egyes rendszerekben, ahol elérhető, ott kettős hitelesítést. Az Adatkezelő a papír alapon tárolt iratokat zárható helyiségben, illetve zárható iratszekrényben tartja, biztosítva, hogy csak az arra jogosultak férjenek hozzá az iratokhoz.
      2. Az Adatkezelő megfelelő szervezési intézkedésekkel gondoskodik arról, hogy a személyes adatok ne válhassanak hozzáférhetővé meghatározatlan számú személy számára. Így például gondoskodik a megfelelő jogosultságok kiosztásáról, ezzel biztosítva, hogy csak azok férnek hozzá az adatokhoz, akiknek – és amilyen mértékben – az adott cél elérése érdekében szükséges. 
      3. Az Adatkezelő az általa megbízott adatfeldolgozókat körültekintően választja ki, és megfelelő adatfeldolgozói szerződéssel gondoskodik az adatok biztonságáról.
      4. Az Adatkezelő az adattovábbításokat naplózza annak érdekében, hogy megállapítható legyen az, hogy a személyes adatokat kinek, milyen jogalappal és célból továbbítják. Az érintett az adattovábbításról tájékoztatást kérhet, kivéve, ha az adattovábbítás tényéről az érintett jogszabály rendelkezése alapján nem szerezhet tudomást.
  2. Az Ön jogai
    1. Az Ön jogainak gyakorlása
      1. Ön a személyes adatai kezelésével kapcsolatos bármely kérelmét, észrevételét az Adatkezelőnél szóban (személyesen) vagy írásban (személyesen vagy meghatalmazott által átadott irat útján, avagy postai úton), vagy – legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással védetten – elektronikus úton jelentheti be, az Adatkezelő fenti elérhetőségein. 
      2. Az Ön által benyújtott kérelmet a lehető legrövidebb idő alatt, de legfeljebb a beérkezéstől számított egy hónapon belül megválaszoljuk, írásban, vagy ha Ön a kérelmet elektronikus úton nyújtotta be, elektronikus úton. A válaszban tájékoztatjuk Önt a hozott intézkedésről vagy az intézkedés elmaradásáról és az Ön jogorvoslati lehetőségeiről.
      3. Az Adatkezelő szükség esetén, figyelembe véve a kérelem bonyolultságát és a kérelmek számát, a fenti határidőt további két hónappal meghosszabbíthatja. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt.
    2. Hozzáférési jog
      1. A GDPR 15. cikke alapján az érintett kérelmezheti a rá vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést az alábbiak szerint:
      2. Ön jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:
  • az Adatkezelő 
  • milyen személyes adatait; 
  • milyen jogalapon; 
  • milyen adatkezelési cél miatt; 
  • mennyi ideig kezeli; továbbá, hogy  
  • az Adatkezelő kinek, mikor, milyen jogalappal, mely személyes adataihoz biztosított hozzáférést vagy kinek továbbította a személyes adatait; 
  • milyen forrásból származnak a személyes adatai (ha nem Öntől származnak); 
  • az Adatkezelő alkalmaz-e automatizált döntéshozatalt, valamint annak logikáját, ideértve a profilalkotást is;
  • az Ön jogai az adatkezeléssel kapcsolatban;
  • az Ön jogorvoslati lehetőségei az adatkezeléssel kapcsolatban. 
  1. Az Adatkezelő az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát – kérésre – az Ön rendelkezésére bocsátja. További másolatokért az Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. 
  2. Ha Ön elektronikus úton nyújtja be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban kell rendelkezésre bocsátani, kivéve, ha Ön másként kéri. A másolat igénylésére vonatkozó jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
  3. Az adatbiztonsági követelmények teljesülése és az érintett jogainak védelme érdekében a Hatóság köteles meggyőződni az érintett és a hozzáférési jogával élni kívánó személy személyazonosságának egyezéséről, ennek érdekében a tájékoztatás, az adatokba történő betekintés, illetve azokról másolat kiadása is az érintett személyének azonosításához kötött.
  1. Helyesbítéshez való jog
    1. A GDPR 16. cikke alapján az érintett jogosult az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adat helyesbítését kérni.
    2. Az Ön erre vonatkozó kérése esetén az Adatkezelő köteles indokolatlan késedelem nélkül helyesbíteni az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, Ön jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.
  2. Törléshez való jog
    1. A GDPR 17. cikke alapján az érintett jogosult az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adat törését kérni az alábbiak szerint:
    2. Ön jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatok törlését kérje, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy a személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

a) a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;

b) az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;

c) az érintett tiltakozik a közérdekből, közhatalmi jogosítvány gyakorlása érdekében vagy az adatkezelő (harmadik fél) jogos érdekében történő adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, vagy az érintett a tiltakozik a közvetlen üzletszerzés érdekében történő adatkezelés ellen;

d) a személyes adatokat jogellenesen kezelték;

e) a személyes adatokat az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban (magyar jogban) előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

f) a személyes adatok gyűjtésére az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

  1. Az Ön fenti törlési jogának korlátozására csak a GDPR-ban írt kivételek fennállása esetén kerülhet sor, azaz a személyes adatok további megőrzése jogszerűnek tekinthető, például ha a további adatkezelés valamely jogi kötelezettségnek való megfelelés vagy ha jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez szükséges.
  2. Az adatkezelés korlátozásához való jog
    1. A GDPR 18. cikke alapján az érintett jogosult az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adat kezelésének korlátozását kérni az alábbiak szerint:
    2. Ön jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:

a) Ön vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;

b) az adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;

c) az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy

d) Ön tiltakozott a közérdekből, közhatalmi jogosítvány gyakorlása érdekében vagy az adatkezelő (harmadik fél) jogos érdekében történő adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben. 

  1. Ha az adatkezelés a fentiek alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az Ön hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.
  2. Ha Ön kéri az adatkezelés korlátozását, akkor az Adatkezelő Önt az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.
  1. Tiltakozáshoz való jog
    1. A GDPR 21. cikke alapján az érintett jogosult az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adat kezelése ellen tiltakozni az alábbiak szerint:
    2. Ön jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor tiltakozzon személyes adatainak az adatkezelő (vagy harmadik fél) jogos érdekében történő kezelése ellen. Ebben az esetben az Adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti tovább, kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.
  2. Adatok hordozásához való jog
    1. A GDPR 20. cikke alapján az érintett jogosult a rá vonatkozó személyes adatok hordozhatóságára az alábbiak szerint:
    2. Ön érintett jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó, az Ön által az Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat az Adatkezelő egy másik adatkezelőnek továbbítsa, ha:
  1. ha az adatkezelés jogalapja az Ön hozzájárulása, vagy az Önnel kötött szerződés teljesítése 
  2. és az adatkezelés automatizált módon történik.
  1. Az adatok hordozhatóságához való jog gyakorlása során Ön jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.
  2. Az adatok hordozhatóságához való jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.
  1. Hozzájárulás visszavonásához való jog
    1. A GDPR 7. cikk (3) bekezdése alapján az érintett jogosult a személyes adatainak kezeléséhez adott hozzájárulást bármely időpontban visszavonni az alábbiak szerint:
    2. Ön jogosult arra, hogy az adatkezelési hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. A hozzájárulása visszavonását írásban, elektronikus levél, nyilatkozat esetén legalább fokozott biztonságú elektronikus nyilatkozatban tudja megtenni, az Adatkezelő fenti elérhetőségein.
  2. Jogorvoslati lehetőségek
    1. Ha úgy érzi, hogy az Ön adatait nem a vonatkozó jogszabályoknak vagy a jelen tájékoztatónak megfelelően kezeltük, akkor kérjük, ezt jelezze felénk, hogy a panaszt kivizsgálhassuk és a szükséges intézkedéseket megtehessük. Kérjük, hogy a jogorvoslati kérelmét szóban (személyesen) vagy írásban (személyesen vagy meghatalmazott által átadott irat útján, avagy postai úton), vagy – legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással védetten – elektronikus úton jelentse be, a fenti elérhetőségeinken.
    2. Az Ön által tapasztalt jogellenes adatkezelés esetén polgári pert kezdeményezhet az Adatkezelő ellen, sérelemdíjat követelhet az Adatkezelőtől. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindítható (a törvényszékek felsorolását és elérhetőségét az alábbi linken keresztül tekintheti meg: http://birosag.hu/torvenyszekek).
    3. Az egyéb közigazgatási vagy bírósági jogorvoslatok sérelme nélkül, minden érintett jogosult arra, hogy panaszt tegyen egy felügyeleti hatóságnál – különösen a szokásos tartózkodási helye, a munkahelye vagy a feltételezett jogsértés helye szerinti tagállamban –, ha az érintett megítélése szerint a rá vonatkozó személyes adatok kezelése megsérti a GDPR-t.

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

cím: 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11.

postacím: 1363 Budapest, Pf.: 9.

e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

honlap: www.naih.hu

Kelt: 2024. július 31.