Rólunk

KIVÁLÓ PÉNZÜGYI TERVEZÉS ÉS MENEDZSMENT

Küldetésünk a magyar vállalatok pénzügyi, gazdasági tudását és tudatosságát fejlesztve Magyarország és Közép – kelet Európa legnagyobb, élenjáró virtuális pénzügyi szolgáltatójaként az Ön munkáját támogatni.

KÜLDETÉSÜNK

A magyar vállalkozói szektor számára is elérhetővé és gyakorlattá tenni az élenjáró, legjobb szakmai gyakorlat szerinti vállalati pénzügyi, kontrolling, üzleti intelligencia módszereket és eszközöket.

A vállalati pénzügyi tudatosságot magasabb szintre emelve növelni a cégek hatékonyságát, nyereségességét, így biztosítva, hogy a cégtulajdonosok, vállalatvezetők energiáikat üzletfejlesztésre, szakmai irányításra fordíthassák.

VÁLLALATI ÉRTÉKEINK

SZAKMAI KIVÁLÓSÁG

A magyar vállalkozói szektor számára is elérhetővé és gyakorlattá tenni az élenjáró, legjobb szakmai gyakorlat szerinti vállalati pénzügyi, kontrolling, üzleti intelligencia módszereket és eszközöket.

EGYÜTTMŰKÖDÉS

A közös munkában az együttműködésben rejlő szinergiákra építünk, amely megadja azt a többletet, ami a jó vállalatokat kiválóvá teszi.

SZENVEDÉLYES PROBLÉMA MEGOLDÁS

Komplex üzleti tapasztalataink, innovatív problémamegoldó képességünk, rugalmassá és kreatívvá tesznek minket. Célunk, hogy projektjeink során képesek legyünk felülmúlni az Ön igényeit.

FELELŐSSÉGVÁLLALÁS

Azt tesszük, amit mondunk és felelősséget vállalunk tetteinkért és megoldásainkért.

ISMERJE MEG AZ iFINANCE CSAPATÁT

Több mint 25 évnyi tapasztalattal a KKV-k és multinacionális vállalatok területén, csapatunk egyedi és komplex megoldásokat kínál, hogy a vállalkozások pénzügyi helyzetüket átfogóan és ellenőrizhetően láthassák, segítve ezzel az optimális gazdasági és stratégiai döntések meghozatalát.

KELEMEN KÁLMÁN ÜGYVEZETŐ

Több mint 25 éves nemzetközi nagyvállalati, felsővezetői tapasztalattal, és több, mint 10 éves felsőoktatási háttérrel rendelkező pénzügyi szakember, vállalatvezető.

A pénzügyi szakmai feladatok mellett első számú vállalatvezetőként volt felelős termelő és szolgáltató vállalatok stratégiaalkotásáért, megvalósításáért, termékbevezetésekért, a cégek hatékony és eredményes működtetéséért.

Szakterületei: stratégia menedzsment, változásmenedzsment, magyar számvitel és IFRS, projektmenedzsment, folyamatoptimalizálás, kontrolling, BSC és üzleti tervezési rendszerek kialakítása és optimalizálása, kríziskezelés.

“Hiszek az élethosszig tartó tanulásban, jelenleg is PhD tanulmányokat és kutatásokat folytatok az üzleti etika és alternatív közgazdaságtan témakörében. Mérnök, közgazdász, buddhista tanító, MBA,  ACCA DiplFR, adótanácsadó is vagyok.“

FAZEKAS FANNI CÉGVEZETŐ

10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik. Munkái során számos esetben kellett megoldania komplex feladatokat és nagy csapatok munkáját irányítani. Az elmúlt években vezetői és szervező képességeit kibontakoztatva teljes munkafolyamatokat tervezett meg és épített fel több vállalatnál.

„Hiszek abban, hogy a csapatmunka meghozza a gyümölcsét és egy jó vezető mindig a munka magánélet egyensúlyt szemelőtt tartva irányít, így ez Nálunk is nagyon fontos szempont.“

Kedvenc idézetemet Senecától hoztam: „Annak a hajónak, amelynek nincs kikötője, semelyik szél sem kedvez.“ – ezt szem előtt tartva minden nap teszek az építő haladásért.

SZABÓ KATALIN FŐKÖNYVELŐ

20 év számviteli és adózási tapasztalattal rendelkező közgazdász.
Regisztrált mérlegképes könyvelő, adótanácsadó.

Az egyik legnagyobb magyar vagyonkezelő cég főkönyvelő-helyetteseként
felelős volt a holding cég könyveléséért, könyvelők munkájának irányításában,
adózási feladatok ellátásáért.

Aktívan részt vett az éves tervezési folyamatban, konszolidálásban,
transzferár-nyilvántartás elkészítésében, több leányvállalat könyvelési
rendszerének kialakításában.
Gyakorlattal rendelkezik start-up cégek könyvelésében, vállalatirányítási rendszerek bevezetésében is.

MAGYAR NIKOLETT BÉRSZÁMFEJTŐ, MUNKAÜGYI ÜGYINTÉZŐ

17 éves munkaügyi, bérszámfejtési és társadalombiztosítási ügyintézői, illetve társadalombiztosítási kifizetőhelyi tapasztalattal rendelkező közgazdász.

Bérszámfejtés során általános munkarendi, több műszakos, munkaidőkeretes elszámolással, nemzetközi szállítmányozás során nemzetközi sofőrök bérelszámolásával foglalkozott. Munkaerőkölcsönzésben szerzett tapasztalatot, EU-s és EU-n kívüli munkavállalók foglalkoztatásával kapcsolatos jogszabályokban is jártas a különböző vállalatok elszámolási rendszere mellett.

„Szeretem a kihívásokat, így mindig van lehetőség tanulni is.
Fontos számomra a kommunikáció, bizalom, pontosság és precizitás.
Szakmámnak köszönhetően lehetőségem van folyamatos tanulásra, fejlődésre. Több bérprogram ismerettel rendelkezem, mint a Nexon, Maxoft, Novitax, Ima. Mivel az élet minden területén érhetnek minket kihívások, így számomra erőt adó idézet:
„Nincs lehetetlen csak akarni kell.“

JANOVITZ SÁRA IRODAVEZETŐ

Banki kisvállalati tanácsadóként dolgozott, melyben cégek pénzügyi tanácsadásával, meghitelezésével, illetve a kapcsolattartással foglalkozott. Nemzetközi kapcsolatok tanulmányokat végzett a Pécsi Tudományegyetemen. Külföldi filmben volt produkciós asszisztens, életmentő az USA-ban, illetve úszóedző képzettséggel is rendelkezik.

„14 éves úszóversenyzői pályafutásom, a heti 11 edzés magas szintre fejlesztette stressz- és monotóniatűrő képességemet, amely egyéb munkák elvégzésénél is érvényesül.“

BAGÓNÉ FARKAS ESZTER PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

10 éves tapasztalattal rendelkezik Európai Uniós projektek pénzügyi elszámolásának lebonyolításában. Ez idő alatt pénzügyi vezetők asszisztenseként és HR vezető mellett bérszámfejtés előkészítésében és ellenőrzésében szerzett széles körű tapasztalatot.
Pénzügyi ügyintéző képesítéssel és üzleti kommunikátor diplomával rendelkezik.

FEKETE RITA PÉNZÜGYI ASSZISZTENS

12 évig bankban dolgozott háttérműveleti munkatársként. Ez idő alatt lakossági és vállalati ügyfelekkel egyaránt foglalkozott. Részt vett folyamatok fejlesztésében és új termékek bevezetésében. Kommunikáció szakon szerzett diplomát a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen.

“Szeretek új területeket megismerni és fejleszteni a már meglévő tudásomat. Fontos számomra a hatékony és pontos munkavégzés, feladataimat az ügyfélközpontúság jegyében végzem.”

NAGY-LENKEI JUDIT SENIOR KONTROLLER

10 éves multinacionális nagyvállalati környezetben szerzett üzleti elemzői tapasztalattal rendelkező közgazdász.

Piacelemzés, üzleti teljesítmény elemzés és -tervezés, döntéstámogatás, rövid és -hosszútávú stratégiai tervezés, illetve adatminőség területeken dolgozott.
Tapasztalt adatvizualizációs és adatelemző rendszerekben, mint az Excel Power kiegészítései, PowerBI, Microstrategy és Qlicksense.

Szakterülete: üzleti teljesítmény elemzés és riportálás, adatmodell építés, adatvizualizáció

BOGNÁR-SZURMAY RÉKA KÖZGAZDÁSZ

10 éves mikro- és kisvállalati tapasztalattal rendelkező közgazdász.

Családi vállalkozásban és kkv szektorban dolgozott gazdasági vezetőként, kontrollerként.
Tulajdonosi szemlélettel a cégek komplett gazdasági folyamatait vizsgálja és elemzi, magas szintű szervező és problémamegoldó készséggel rendelkezik.

„Családi vállalkozásnak köszönhetően már nagyon fiatalon elsajátítottam a tulajdonosi szemléletet. A KKV-k világában eltöltött évek után a párhuzamos, több feladatos helyzetekben is helyt állok.“

GÓDOR BEÁTA KÖNYVELŐ

13 éves számviteli tapasztalattal rendelkező közgazdász.
Regisztrált mérlegképes könyvelő vállalkozási és IFRS szakterületeken.

Pályafutása során számos vállalkozás teljes körű könyvelését látta el különböző iparágakban. Tagja volt az egyik legnagyobb követeléskezelő cég számviteli csapatának, melynek során megismerkedett a nagyvállalati kultúrával, részt vett a konszolidációs folyamatokban is. Szakmai háttere előnyt nyújt a nemzetközi piacon való eligazodásban is.

“Igyekszem tudásom folyamatosan gyarapítani. Bér és társadalombiztosítási ügyintéző képesítéssel is rendelkezem, valamint jelenleg adótanácsadói képzést folytatok.
A munkám során mindig a pontosságra és a hatékonyságra törekszem.
Fontos számomra, hogy ügyfeleim mindig naprakész információkkal rendelkezzenek a vállalkozásuk pénzügyi helyzetéről.”

SZEPESINÉ BARTUS ANITA KÖNYVELŐ

12 éves pénzügyi-számviteli gyakorlattal rendelkező regisztrált mérlegképes könyvelő, gazdasági informatikus.

Könyvelőként a KKV szektorban tevékenykedett, több különböző tevékenységi körű vállalkozás könyvelési feladatait látta el. Tanácsadóként részt vett vállalatirányítási rendszer bevezetésében, a rendszer pénzügyi-számviteli moduljának egyedi igényekhez igazodó fejlesztésében, a modul használatának oktatásában, valamint a felmerülő problémák elemzésében és megoldásában. Átfogóan ismeri több könyvelő- és könyvelést segítő program, valamint a NAV Online működését is.

“Fontosnak tartom felismerni, hogy a technológiai fejlődés milyen nagy mértékben segítheti a könyvelők munkáját. Ezért folyamatosan keresem a lehetőségeket, hogy automatizálhassuk a repetitív feladatokat, és az így felszabadult értékes időt a munkafolyamatok és önmagunk fejlesztésére fordíthassuk.”

SZABÓ ÉVA KÖNYVELŐ

12 éve dolgozik mérlegkèpes könyvelőként. Az első hét és fél évben az Állam adóigazgatási szervénél dolgozott ahol magánszemélyek, egyéni vàllalkozók, kis- és nagyvàllalatok adószàmlàjànak könyvelését végezte. 
Ezt követően két évig egy Zrt. valamint annak két leànyvàllalatànak teljeskörű adóügyeiért volt felelős. A két leànyvàllallat könyvelèse is a feladatai közè tartozott. Később egy vállalkozói inkubàtorhàz 5 cègènek teljeskörű  könyvelését valamint adóügyi  vègezte.
“Munkàm soràn fontosnak tartom a pontos, precíz és átlátható, logikus adatkezelést. Az ügyfelekkel való kommunikáció során az őszinte es nyílt kommunikàciót. Igyekszem tudásomat folyamatosan bővíteni. Jelenleg főiskolai tanulmányaimat folytatom, mint közgazdász hallgató.”

PARTNEREINK