Webshop könyvelés

A webshop könyvelés egy speciális pénzügyi szolgáltatás, amely valós idejű, automatizált megoldásokkal segíti az online áruházakat pénzügyeik egyszerű és hatékony kezelésében.

A Hardbit Kft.-vel kialakított stratégiai együttműködésünk célja, hogy a webshopokat egy integrált rendszerben szolgáljuk ki.

Teljeskörű rálátást biztosítunk vállalkozása működésére

Sok webshop szigetrendszereket használ, ami kockázatos és nem hatékony, de a Hardbit Kft. integrált vállalatirányítási rendszere átláthatóvá teszi a logisztika, kereskedelem, pénzügy és könyvelés folyamatait, támogatva az adatalapú döntéshozatalt.

Automatizált pénzügyi folyamatok

Spóroljon időt a manuális könyvelési feladatokon! Rendszerünk automatikusan rögzíti a bevételeket, kiadásokat és számlákat.

Valós idejű adatkezelés

Folyamatosan nyomon követheti pénzügyeit, beleértve a bevételeket, költségeket és adókötelezettségeket, így mindig pontos képet kap az üzleti helyzetéről.

Egyszerűsített adminisztráció

Egy átfogó rendszerben kezelheti a könyvelési, pénzügyi és adózási teendőket, csökkentve az adminisztrációra fordított időt és energiát.

Adatalapú döntéshozatal

A részletes pénzügyi riportok és kimutatások segítenek Önnek megalapozott üzleti döntéseket hozni, minimalizálva a kockázatokat.

Integráció webshop rendszerekkel

A Frézer vállalatirányítási rendszernek köszönhetően megoldásaink zökkenőmentesen integrálhatók a legtöbb webshop platformmal, így a pénzügyi adatok automatikusan szinkronizálódnak.

Adóoptimalizálás és jogszabályok betartása

A szolgáltatás biztosítja, hogy adózási kötelezettségeit időben és helyesen teljesítse, elkerülve az esetleges bírságokat vagy hibákat.

Bizonytalanság és kockázat helyett megalapozott gazdasági döntések

Hogyan tudjuk ezt megvalósítani?

A Frézer Vállalatirányítási rendszer egy webshopokra szabott megoldás, amely integrálja a készletkezelést, számlázást, futárcímkék generálását és a raktárirányítást.

Az implementáció előtt felmérjük cége igényeit, hogy a rendszer tökéletesen illeszkedjen.

PDA-eszközökkel egyszerűsíthető a raktári munka, míg az integrált pénzügyi modul valós idejű, naprakész adatokat biztosít.

Fedezze fel a webshop könyvelés szolgáltatásunk erejét!

Amit az ügyfeleink mondanak

Teljes körű szolgáltatás, gyors és pontos

"A tájékozódáshoz pedig 3 dolog kell idegen terepen. Térkép, iránytű, és a környéket jól ismerő ember, aki tudja merre kell menni. Sokunk számára a szikár pénzügyek idegen terepet jelentenek. Egy hozzáértő és segítőkész külsős pénzügyi igazgató (CFO) ilyen ember lehet. A hozzáértés alap. Az iFinance-nál a csomagban a segítőkészség is benne van."

Ferling József
Ügyvezető Igazgató

“Az iFinance 2024 februárjában pénzügyi asszisztensként kezdete el segíteni a CoReLog-ot. Egyeztettük a feladatokat, majd hamar 1 hónapon belül felvették a fonalat és azóta is problémamentesen számos admin feladatot vesznek le a vállamról. Felemelő érzés, hogy számíthatok a támogató háttérre és tudom hogy minden hónapban rendben lesz az adminisztráció. A kijelölt asszisztensem ha kell proaktívan emlékeztet az én feladataimra.”

Dr. Bódis Tamás
Ügyvezető Igazgató

"Az iFinance Kft. már az első beszélgetésünk során megértette a vállalkozásom. Mióta náluk van a könyvelésem, minden rendben van, ami nagy terhet vesz le a vállamról mert nem kell a könyvelés miatt aggódjak. Mindig elérhetőek, pontosak és szívesen segítenek. Csak ajánlani tudom az iFinance Kft.-t!"

Ábrahám Vitéz
Alapító

"Nagyon elégedett vagyok az iFinance könyvelő irodával. Közel egy éve váltottunk, bár hamarabb tettük volna. Mindig elérhetőek, segítőkészek. Általában írásos formában kommunikálunk, de telefonon is mindig elérhetőek. Minden kérdésre tudnak válaszolni. Mindenkinek csak ajánlani tudom őket."

Rideg Gábor
Ügyvezető Igazgató

„Az iFinance csapatával való együttműködés az egyik legjobb döntés volt, amit a cégem pénzügyi működésének javítása érdekében hozhattam. Nemcsak a könyvelésben, hanem a pénzügyi tervezésben, a kontrollingban és a pénzügyi asszisztenciában is hatalmas segítséget nyújtanak. Mióta velük dolgozunk, sokkal átláthatóbbak a pénzügyeink, gyorsabb és megalapozottabb döntéseket tudunk hozni. A csapat mindig elérhető, proaktívan segítenek és valóban érdekli őket a vállalkozásunk sikere. Az iFinance nem csupán egy szolgáltató, hanem egy valódi stratégiai partner lett számunkra.”

Kurinyecz Gergely
Ügyvezető Igazgató

Webshop könyvelés és még sok más

Építse vállalkozását technológiával és szakértelemmel - interim CFO, könyvelés, adózás és még sok más - teljesen az Ön szervezetére és céljaira szabva.

Szeretné tisztán látni pénzügyeit a gyorsabb növekedés érdekében?

Gyakran ismételt kérdések

A leggyakrabban feltett kérdések az iFinance szolgáltatásaival kapcsolatban.

Miért jobb egy integrált vállalatirányítási rendszer a különálló megoldásoknál?

Az egyedi, különálló rendszerek használata nehezíti az üzleti folyamatok átláthatóságát és az adatalapú döntéshozatalt. Az integrált megoldás egy rendszerben kezeli a logisztikát, pénzügyet, könyvelést és egyéb üzleti területeket, csökkentve az adminisztrációs terheket és növelve a hatékonyságot.

Hogyan segíti a Frézer Vállalatirányítási Rendszer a webshopok működését?

A rendszer automatizálja a készletkezelést, számlázást, futárszolgálati címkék generálását és a raktári folyamatokat, miközben valós idejű pénzügyi és könyvelési adatokat biztosít, így a webshop működése gyorsabbá és átláthatóbbá válik.

Milyen lépésekből áll a rendszer bevezetése?

A Frézer rendszer implementációja egy alapos folyamatfelméréssel kezdődik, amely során megismerjük a vállalkozás egyedi működését. Ez alapján személyre szabott megoldásokat alakítunk ki, hogy a rendszer tökéletesen illeszkedjen a cég folyamataihoz.

Milyen eszközökkel használható a rendszer?

A rendszer teljeskörűen integrálható webshopokhozés akár PDA-eszközökkel is kezelhető, így a raktári folyamatok gyorsan és hatékonyan követhetők.